Fredag...

Äntligen alla där ute så är det Fredag.
Den dag på veckan som man längtar extremt mycket efter.
Eller är det kanske bara jag och Sebbe som älskar Fredagar?
Det är nämligen våran dag.
Han kommer oftast upp och sen går vi in i en ny vecka.
Idag gick jag in i vecka 30 (29+0)
O herregud så tiden går fort.
Drygt 11 veckor kvar till förlossningen. (om allt går som planerat)
Känns som om tiden bara springer iväg med andra ord.
Som sagt, Fredag och Sebbe är äntligen på G hem.
Om drygt 2 timmar så får jag pussa han. Lovelie


Har varit extremt duktig idag måste jag säga.
Damsugit hela radhuset och även hunnit plocka upp blad alla banankartonger med mera.
Men till min besvikelse så kom Elmer och pappa hem för en stund sedan, och självklart så drog Elmer och Öjje fram alla leksaker och börja leka som små nötter (A)
Detta innebär att det ligger "leksaks bitar" plus en massa snören från alla snoddasar över allt..
Hmm, bara till att ta tag i damsugaren nu igen och dra ett svep till.
Eftersom att Elmer och pappa ska ut i skogen hela helgen så kommer det nog se någorlunda ut tills Söndagskväll.
Nero och Öjje leker nämligen inte lika effektivt som Elmer och Öjje. haha
Nero är lite för gammal för att kunna hänka på Öjje och Elmer.


Nepp, nu så ska jag fixa något att käka så att det är gjort.
Sen så ska jag åka in och möta Sebbe, om han nu inte tar bussen hem själv.
Stackarn, måste vara jobbigt att flänga omkring i en stad som man knappt känner till.


Får passa på att säga grattis till Carro som har fått en liten son :) Så underbart.
Även ett stort grattis till Maria som även hon fick en son, en liten Anton :)
Jag önskar er all lycka till!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback