Nämen nämen...

Men vart tog denna veckan vägen?
Helt sjukt vad tiden bara springer iväg.
Jag vet att jag har sagt det igen, och lär ju säga det fler gången.
Kanske dags att börja sköta bloggen lite mer snyggare, så som att börja blogga typ varje dag.
Usch, känner mig så dålig att jag inte gör det, men känns som om man inte har tid just nu.
Det är så mycket som ska göras innan flytten.
Men i alla fall, Men vecka har varit helt okej!
Var som sagt och jobbade i måndags, på ekens förskola.
Och på torsdagen så vikade jag nere på Myggdansens förskola.
Alltid lika roligt att komma ner dit. Eller till båda ställena!
Trivs som fisken i vattnet och det är väl ändå det som är meningen (A) hehe

Vad hände mer i veckan? joo, jag och Lillan var iväg och införskaffade mig det sista till lägenheten.
Hann även med familjeträffen som handlade om förlossning.
Nu känns det som om man kan pusta ut lite i alla fall.
Men visst finns oron över det fortfarande kvar!
Jag hoppas bara att det kommer gå fort ;)

I Fredags så blev det Gekås med Mamma, Lillan och Mormor :)
Där blev det till att handla om man säger så.
Dock handlade jag inte alls mycket till mig själv, det blev lite underkläder och några mamma tröjor.
Sen blev det bara saker till lägenheten.. Blev några tillbehör till den lill* också. inga kläder denna gången utan endast tillbehör. hehe det kändes helt okej :)


Nu så ska jag slänga på mig lite kläder och sen dra iväg med mamma och handla :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback