Redan ny vecka...

Och självklart så sprang bara helgen iväg!

Hela helgen så tog jag och Sebbe det mest lugnt.

Vi packade och myste, tog vara på tiden med andra ord :)

I går så lämnade han mig själv med allt packande och åkte tillbaka ner till skolan.

Tyvärr, försökte få han till att stanna tills onsdag.

Men han gick inte riktigt med på det.

Han kände att han helt enkelt behövde vara i skolan så mycket som möjligt, och jag håller med han.

I fall den lill* bäbisen hade tänkt att komma ut innan han slutade skolan så är det ju bara bra om han kan ta ledigt. Hehe


Sen på kvällen så åkte jag och Lillan ut med Nero och tog lite kort på han.

Eftersom att han tyvärr är inne på sin sista refräng så ville vi ha lite fina bilder på han.

Tyckte att jag fick något fina bilder, för att ha tagit med mobilen så blev jag helt nöjd. 

På kvällen så kom även Sandra hit. Det blev en massa snack och skratt.


Idag så blev det jobb i några timmar. Var och vikade på min mammas jobb.

Kändes helt okej, dock sitter jag med huvudvärk nu. hehe


Nepp nu är det dags att avsluta och krypa ner i sängen.

Tyvärr är sängen tom och säkert kall. Men det får gå, om ett par dagar så kommer älsklingen hem igen.

Och tro mig, längtar och räknar redan ner som en tok :D

Ha det nice

 

Här kommer en bild på sötnosen Nero

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback