Torsdag redan..

Igår så var det dags för MVC igen. En tidig morgon med andra ord.
Allt såg jättebra ut och kan ju inget annat säga än jag har då växt!
Knepigt att man inte lyssnar på dom runt omkring, men tyvärr så ser man det nog inte på samma sätt!
Mitt sf mått låg på 29-30 cm. Hjärtslag på bäbisen var på 140..
Fast detta mått så tyckte min Bm att jag kunde gå upp 2-5 kg till :O Herregud säger jag bara.

Efter MVC så åkte jag direkt hem för att städa radhuset.
Att damsuga är ju rena rama passet fan! Blir svettig bara jag tänker tanken på att damsuga. haha
Men det är väl så det ska va.
På kvällen fick pappa besök av ett gäng hundförare.
Så jag, Mamma och Lillan drog oss bort mot skultorp för att checka in den nya förskolan.
Vilket dröm ställe!
Blev helt förälskad i deras uppbyggnad. Sen självklart fanns det både för och nackdelar.
Men det finns väl på alla förskolor nu för tiden. hehe
Blev sängen tidigt igår, var allt för trött.

Idag Torsdag; Jag hade tänkt ta mig en sovmorgon, men självklart så vaknade jag allt för tidigt!
Blev lite frukost och självklart en extra stor kopp med kaffe, innan jag bestämde mig för att ta tag i alla räkningar. Men nu är även det gjort och hyran är betald fram tills Januari. Duktiga lilla mig :)
Lyckades även kunna betala in resten av alla räkningar denna månaden. Helt underbart :D

Strax är det dags för en varm och skön dusch och efter det så blir det en långpromenad med Nero och Öjje.
Ha det nice så länge!


KRAM





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback