1/9 2010

Halli hallå :)


Vafan, är det höst eller vad... Riktigt kallt ute nu för tiden, sommaren bara sprang iväg!!

Fan va tiden bara springer iväg!
Helgen som har varit blev det stan för fulla muggar.
Det var matfestivalen :)
Den spenderades med Sebbe, Sandra, Lovisa, Lillan & Matte.
Sara var också även med en stund på fredagen. Helt okej måste jag säga.
Jag var dock den enda som inte tog en ända droppe, men det stör inte mig så mycket!
På söndag e.m så åkte Sebbe hem, så hela f.m spenderades i min säng med bara en massa mys och snack.


I veckan har det inte hänt allt för mycket.
I måndags så blev det flöt med Sandra. Kan ju aldrig säga att det sitter fel med en pizza :P
På tisdagen så blev det en spa -dag med Sandra.
Vi båda valde massage i 75 minuter och sedan så slappade vi bara.
Efter att ha spenderat drygt 5 timmar inne på spa avdelningen så drog vi vidare för att käka en riktigt lunch.
Helt underbart med andra ord, och visst fan spenderade man pengar.
Men det behövde vi båda efter att ha jobbat som dårar hela sommaren ;) hehe


Idag så har jag haft en städ dag. Helt okej faktiskt.
Lika bra att man börjar bli få in vanan av att stor städa typ 1 gång i veckan.. Passade även på att röja ännu en gång så att vi verkligen får plats med grejjerna till bäbisen.
Gjorde så att Sebbe lille även fick en hylla i min garderob, eller aah en hylla och hylla..
Han fick en halv :P Haha
Eftersom att han är kung på att alltid lämna något kvar, så kan jag ju lika gärna göra plats för det :P

Nu blir det tv och en kopp te, Aldrig fel om man säger så..



Ha det nice




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback