En slapp dag

Vaknade av att min Bm ringde mig.
Min första tanke var att mina provsvar inte var bra (som jag lämnade förra veckan).
Men allt hade sett bra ut.
Hon ville bara tala om att jag hade en blodgrupp där man var tvungen att ta extra blodprov.
Och att jag kommer behöva ta en spruta efter förlossningen sen.
Dock är det ju ett tag kvar, men nämnde ju för bara ett tag sedan att jag redan var nervös inför förlossningen. detta gjorde ju dock inte saker bättre! hehe men det ska nog gå bra.
Efter att ha suttit i telefonen med henne så blev det städ och mat.

Senare under kvällen så åkte jag, mamma och Lillan till Stöpen där det blev fika hemma hos Taina och Charlie. Dom har precis gjort om i deras kåk, och självklart så blev jag helt såld på vissa saker.
Så nu måste jag och Sebbe lille åka och handla saker när vi har fått en lägenhet. haha
Sebbe får dra kortet ;) *Skoja.
Blev även ett besök på maxi och inte kunde jag gå där ifrån tomhänt!
Köpte på mig två super söta påslakan som hade texterna; Världens bästa mamma och väldens bästa pappa :)
Nästan lite farligt att gå runt med pengar på kortet.
Man bara handlar en massa saker.

Nu blir det strax sängen i morgon ska jag gå upp tidigt för att sedan infinna mig på arbetsförmedlingen strax efter 10. Otroligt segt med andra ord.
Efter mötet på Af så blir det fika hos Sandra och sedan stan :)

Ha det fint!


Jag var inte på Matfestivalen. :P Så jag vet inte. NU har jag även flyttat ifrån Skövde^^

2010-09-21 // 10:30:02
» Linda

Ahh jag har samma blodgrupp som du...ska ta min spruta i oktober och sen tror jag man ska ta en efter förlossningen. Vad snällt att hon ringde och berättade det, jag fick veta det genom ett brev från sjukhuset...men jag var lite förberedd för jag vet att min mamma hade samma. :)

Det är ingen fara iaf :)

2010-09-21 // 11:22:23

Då har du negativ blodgrupp :) då måste man ta extra blodprov :)

2010-10-07 // 16:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback