Söndag

Usch så dålig jag är på att blogga för tillfället!
Och ändå gör jag inget speciellt på dagarna.
Fy skäms på mig!!

Ännu en vecka har passerat med dunderfart.
Förra veckan så blev det en massa ärenden hit och dit. Nu känns det som om det mesta är fixat med försäkringskassan och sånt i alla fall.
Var även på MVC och lämnade lite prover, vägde mig och mätta lilla magen ännu en gång. Kan ju säga att en så stor förändring har det ju inte blivit, eller några extra kilon har kommit krypande...
Men det är ju sånt som hör till :)

Har även kommit in i V.26 (25+2, idag), herregud så tiden går fort!
Känns som om den bara springer iväg.. Känns som om förlossningen är flera månader framöver, men ändå så kommer den krypande allt närmre och närmre.
Vet inte riktigt om det är läge att bli nervös inför den nu.
Känns som om det är lite tidigt för det.
Men visst fan springer tankarna omkring om själva förlossningen...
Ser både fram emot den men ändå inte! hehe

I helgen så var Sebbe hemma :)
Helt underbart med andra ord.
Vi spenderade väl helgen som vi ville, med en massa mys.
Men vi passade även på att ha en spelkväll med Sandra och åka på kalas hos min morfar som har fyllt 65 år.

Nu börjar nedräkningen tills nästa helg då Sebbe kommer hem igen. Dock känns det som om det är en evighet tills dess.



Usch nu har verkligen hösten kommit på riktigt!
Trodde eller i alla fall hoppades att en sen sommar skulle komma på besök, men det hade man ju extremt fel om! Nu känns det som om det kan börja snöa vilken dag som helst!

Nu så ska jag krypa ner i min tomma säng och kolla på tv


Ha det nice :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback