Uppe med tuppen :)

Ohja, det kan man verkligen säga.
Runt halv 7 vaknade jag, så nu är 2 omgången av tvättmaskinen startad och även diskmaskinen.

Det som väntas nu är upp röjning i rummet!

Fast det känns som om klockan är lite väl lite för att börja med rummet nu.

Om jag röjer upp allt nu så har jag ju inget att göra resten av dagen, då man är helt själv hemma.



I helgen så var Sebbe här :)

Helt underbart!
Fredagen spenderades med han och Sandra i Gekås :)

Hittade en massa bra saker till den lill*.

Nu har vi allt från kläder, till blöjhink till nagelvårdsset.

Finns dock vissa saker som finns kvar att införskaffa innan vi känner oss helt redo, men det är ju ett par månader kvar om man säger så.

Har planerat in en till tripp till Gekås.

Fast den blir om typ 1,5-2 månader.
Resten av helgen blev det mest mys.

Vilken jag verkligen inte klagar på!

Det gillar jag starkt mycket, man får ju passa på medans man kan umgås med killen om man säger så :)



Igår, (måndag) så blev det en hel dag inne i stan.

Först blev det ett besök på BM. Där fick vi lyssna på lill*ns hjärtljud och så mätte hon mitt SF mått.

Fick även veta att jag kommer få en ny Bm från och med nästa gång.

Fick även träffa den ny igår, gillade inte henne alls lika mycket som jag gjorde med min gamla.

Fast får ju ge den nya en chans om man säger så. Vem vet, hon kanske är bra!

Det kan ju inte direkt vara lätt för henne att komma in mitt i om man säger så.

Och sen gick hon på ”upplärning” denna vecka.

Alltså hon är en barnmorska fast från förlossningen.

Så min förre och min nya ville byta plats om man säger så.

Men det blir säkert bra. Och jag hoppas på att få träffa min gamla Bm uppe på förlossningen sen.

Det hade varit rena drömmen!
Efter träffen hos Bm så blev det en fika med Sandra och Sebbe.

Sitter ju aldrig fel att ta en fika i solen om man säger så.

Efter det så var det dags för Sebbe att åka hem.

Så jag och Sandra drog bort till hennes moster och kollade på babykläder.

Fick även köpa en overall av henne. Dock en i storlek 56, men den var billig och det bästa av allt var att hennes dotter bara hade använt den ca: 2 gånger.

Men det blir säkert riktigt bra tror jag.

Nej nu så ska jag gå ut med den lilla hunden innan det är dags att röja i rummet.


Ha det fint :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback