Fixat och trixat

Idag så har inte jag och lilleman gjort allt för mycket.
Under dagen så har jag fixat här på bloggen och även målat klart min hylla, medans Tino-bus har lekt och vilat.
Moster har även varit här ett par timmar. Den ungen slutade visst tidigt i skolan idag.
Tänkte inte ta och skriva så mycket mer.
Dags att betala ränkningar med mera :/ Usch alltid lika trist!
Härlig fredags syssla, eller inte! hehe


Tänkte bju på bilder från tidigare idag då lilleman sov middag


Min älskade Tino.
Jösses så mamma älskar dig min lilla trollunge ♥



Tino nanar med både Dino och tutten nära sig. Hans snutte är också med på ett hörn ser jag :)


Ibland behöver man ta det lite lugnt =)

2011-04-30 // 10:39:48

tack :)

men gud så söt :D

2011-05-01 // 00:30:39

Gud vad söt han är! =)

2011-05-03 // 15:19:51
» Emily

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 // 17:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback