Halli hallå :)

Blir 3;dje inlägget på kort tid.
Men nu så ska jag skriva av mig lite!
Var ett tag sedan jag skrev, men jag tänker då inte dra allt!


I måndags så var jag och lilleman iväg med Lillan inne i stan.
Var underbart väder hela dagen så vi spenderade i stort sätt hela dagen ute :) Underbart!
Blev även en lång promenad på kvällen i tunna kläder!


Igår var väderet också helt okej, solen hade dock gömt sig bland molnen.
Så vi åkte på en utflykt i stället.
Först åkte vi till Götene för att kolla in lite kläder. Tyvärr var alla plagg som fanns förstora för lilleman.
Efter Götene så åkte vi vidare till Mariestad. Där vi kollade på kläder och leksaker...
Men tro det eller ej, vi fick inte med oss något hem där heller! :( Usch och fy så tråkigt.
På e.m blev det dans och sång med moster.


2 dagar i några korta rader :)
Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så testade vi välling för första gången igår kväll.
Nestlé kvälls välling blev det. Hittade bara den i 1 portions förpackning.
Och det verkade som om lilleman gillade den starkt mycket.
Så i dag blir det till att inhandla mer kvälls välling.
Vet dock inte om det blir Nestlé eller om det blir semper.
Har hört att Semper är "lite bättre", och så äter han redan mat från semper, kanske är bäst att köra på samma bana?

Nu ska jag ta tag i damsaugaren innan pappa Sebbe kommer hem från jobbet och medans lilleman sover så skönt :)



15/4 -11
Så trött man kan bli efter maten!
När mamma lämnar talrik o mugg så passar jag på att sova lite :)



Halv taskig bild, men gillar bilden starkt mycket :)


Sitta i vagnen är en stor favorit, behöver jag säger mer? ;) hehe


mysiga kort :D

2011-04-20 // 14:34:49

Vad kul att han är så vaken :D Minna har inte direkt några rutiner än utan hon somnar och är vaken lite som hon känner.. Hon är vaken 1-3 timmar i sträck och sen sover hon 1-2 timmar. Det är väldigt olika och man vet aldrig när det är dags.. :) Men när hon varit vaken i 2 timmar så vet jag ju förstås att hon börjar bli trött, men hon har inte några bestämda tider så att säga.

2011-04-20 // 22:29:48
» Jenny

Hej!

Vart vill du ha den blå?

För du kan ändra de flesta färger själv :)

2011-04-21 // 09:48:07

haha så söt:D

2011-04-21 // 11:09:24

Hihi tack så mycket.

kram kram

2011-04-21 // 11:37:34

Nä men liten. Somnat i stolen hihihi

2011-04-21 // 11:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback