Mamma träff

Har varit iväg på f.m och träffat ena mamma gruppen.
Så mysigt att se alla bebisar, trvligt att träffa alla mammor igen också.
Har ju tyvärr bara varit med en gång innan, då första gången. Och jösses vad alla små har vuxit!
riktigt roligt att se :)

Blev tyvärr ingen lång promenad idag heller.
Jag och Tino-bus valde att gå hem och äta lite i stället, för snart kommer mormor hit :)




Gott med mat :)


Tack för dina fina ord :)



Vilken härlig bild på Tino!! :) Längtar så tills Alice får börja kladda här hemma :)

2011-04-14 // 17:29:54

Vad kul att träffa lite bebisar och mammor! Och vad kul att Tino verkar gillar mat, det ser ju ut så iaf hehe :)



Jag tycker fortfarande vardagen inte riktigt börjat flyta på, vi har inte riktigt fått in några rutiner än.. Men det fungerar ändå bra, det är väl det viktigaste! När började ni få in lite rutiner tycker du? Sover Tino ungefär samma tider på dagarna nu?

2011-04-14 // 19:01:32

gu så söt! :D



svar

tack så jätte mycket för gratulationen på våran 4 års dag :)

Tack! vad glad jag blir :D kul att du gilla mina bilder :)

2011-04-14 // 20:48:27

Hejhej, allt bra denna fredag?:)

tänkte bara tipsa dig! imorgon avslutar jag en tävling om 2 st solprodukter från halsa24.se, så om det är ngt för dig, skynda att anmäla dig! :)

2011-04-15 // 08:37:18

Varför sitter er son i gåstolen och äter????!! barnmisshandel skulle jah vilja kalla det.

2011-04-15 // 11:12:41

Ja visst är han :) han lär sig mer och mer för varje dag. Han går runt med den. Stadig och riktig duktig är han faktiskt :)

2011-04-15 // 18:14:31

hejsan. kan bara svara med att Zeth, min son oxå har suttit i gåstolen när han fått mat, B.la när vi flyttade o stolen va nerpackad :P och han har överlevt helt. förstår inte hur de kan va barnmoisshandel...?!?!?

Kram på dej

2011-04-20 // 15:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback