Möte med prästen

Ska strax åka in mot stan för att träffa prästen som ska döpa Tino i helgen!
Usch så mycket man ska hinna med att göra innan veckan är slut.
Tiden springer ju bara iväg, känns som om tiden går för jävla fort!
Hinner man ens blinka tro? ;)

Det är roligt att se att det är så många som läser min blogg!
Antalet ökar för varje dag som går :)
Men vilka är ni?



Tinobus gillar att sitta själv :)



Tino och Alexia sover ute i ryd :)



Tino myser i alexias vagn och med henns filt



Hej på er :) Snart ska mamma och jag iväg till stan


Tack! Allt går jättebra och jag njuter för fulla muggar av att vara mamma. Aldrig hade jag trott att det skulle vara så härligt och att jag skulle älska min dotter så mycket! Visst är det jobbigt, men jösses vad man älskar dom små liven :) Det är helt overkligt!



Vad duktig Tino är som sitter i soffan!!

2011-04-04 // 09:45:39

vad han växer din lilla killen..

Åh vad roligt med dop och allting som här till det...



2011-04-04 // 11:01:35
» Sofia

Jag gick fem dagar över tiden så lite liten var hon kanske med tanke på att jag gick fullt ut men hon växer till sig ;)

2011-04-04 // 11:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback