Svar på tal!

Hittade denna kommentar på min blogg. Och tänkte slänga in ett svar på tal direkt!!

Postat av: undrande mamma

Varför sitter er son i gåstolen och äter????!! barnmisshandel skulle jah vilja kalla det.

2011-04-15 @ 11:12:41

Svar:
Anledningen till att Tino har suttit i gåstolen under ca: 2 veckor var pg.a att vår stol hade inte kommit än.
Tino sitter nu mera i min gamla hokus pokus stol som min morbror har haft.
Så nu sitter Lilleman med oss och äter varje dag.
Barnmisshandel skulle jag dock inte vilja kalla det.
Vi körde en inpuls lösning och vi tyckte att han satt bättre i gåstolen än vad han gjorde i soffan eller på någon stol.
Vi tyckte att vi gjorde det bästa av situationen, och än så länge verkar det inte ha gått någon nöd på Tinobus :)



Är det kanske inte bara denna "mamma" som tycker att vi gjorde fel?
Nästan som man kokar lite här borta, jag tyckte att vi löste allt bra....
Men det kanske vi inte gjorde... *Hmm



» Sofia

men herregud! Finns människor till allt, jag tycker ni gjorde det bästa av situationen om ni nu inte hade en matstol. Håller med dig. Bättre gåstolen än soffan eller vanlig stol.

Kram

2011-04-20 // 12:53:09
» Tezz

haha men herregud, vi körde oxå med gåstolen i väntan på våran vanliga stol, helt sjukt att människor kan trycka ur sej all möjlig skit å inte tänka innan!

2011-04-20 // 13:00:38

Jag tyckte det var en jättebra idé!

Förstår inte riktigt vad det var att klaga om?!

Och hur i hela friden skulle det kunna vara barnMISSHANDEL!?

Han sitter ju i gåstolen vanligtvis ju, är det också misshandel då eller?



Och min blogg är lösenordsskyddad.. Men skicka ett mail så kan du få lösen och anv.namn :)

2011-04-20 // 13:01:50

Vadå barnmisshandel? de e ju en skit bra ide att ha barnet där så gjorde mamma med oss när vi var små för det var så praktiskt.. Den människan som skrev detta har nog inget bakom pannbenet o vet inte vad barnmisshandel e för något, barnmisshandel e när man SLÅR ett barn och att ge ett barn mat tycker jag inte är mer än RÄTT. Skit i denna idiotmänniska ursäkta men så kann man inte säga!!

2011-04-20 // 13:26:09

pust..att vissa orkar. Trött på bloggvärlden, man vet väl vad som är bäst för sitt barn. Och sen sitter han ju minst lika bra i gåstolen som i en vanlig stol..gäsp!

2011-04-27 // 00:14:22
» sara

Förstår inte hur hon kan säga så, tino "säger" ju faktiskt till om han inte gillar lösningen! tycker du göra ett super bra jobb med er lille sötnos!:)

2011-05-03 // 12:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback