Aj aj aj!

Javisst, nu har Tino lärt sig att säga aj aj aj! Varför? Joo jag brukar använda ordet.
Tino satte sig vid vår tvbänk, han bankade sitt lille huvud in i bänken. Jag bara tittade på han och till svar fick jag Aj aj aj!
Både jag och Sebbe började skratta. Klockrent, dock är jag inte säker på att han förstår innebörden med ordet Aj!

Bjuder på en bild från tidigare i morse när han leker med sin stora leksaksbil :)

 



Hahaha på minner ju om mig , bankar huvudet både här å där :). hoppas ni har det bra !

2011-12-06 // 10:54:04

Tackar! :-) Intron är på femman, sen blir det nog fyran och sexan också.. det var iallafall vad Gunilla trodde så det hoppas vi på.



Har sett dig där utanför någongång, jobbar du där eller? :)

2011-12-06 // 11:00:26

vilket charmtroll! :)

2011-12-06 // 11:42:10

Men va mysigt :) Så roligt när dom lär sig sånna ord.

2011-12-06 // 12:23:02

Först och främst



Jättestort Tino i efterskott. Verkar ha haft en superbra födelsedag.



Gu vilken fin bild på han, är såå himla söt. Man vill som bara äta upp han.



Tänkte tipsa om min namnlapp-tävling som går ut på fredag. Kan ju passa att ha sen när Tino ska börja på dagge och märkning av kläder börjar =)



http://ninniejohanna.blogspot.com/2011/11/tavling-namnlappar.htlm



ha en superfin kväll och jul,



Hoppas allt är bra med er annars i denna julhandel



Kram

2011-12-06 // 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback