Svar på kommentarer

Kan meddela att jag och Sebbe har då inte gått isär!
Vi är fortfarande lyckliga och förälskade i varandra! Och vi har då inte ens haft några som helst tankar på att gå isär heller.
Varken jag eller Sebbe förstår vart detta "skit snack" kommer ifrån.
Visst kan vi också ryka ihop eller ha otroligt heta samtal/disskutioner med
Varandra, men vilket par har inte det?
Allt är inte ett liv på rosa moln!
Man får i bland uppleva några
Små taggar också ;)

Tråkigt nog så har många nära och kära reagerat på detta, även andra
Som läser min blogg och som sen har tagit kontakt med mig och skrivit helt underbara meddelanden!
Vill bara tacka för ert stöd och era
Gulliga meddelande, så fina ni är :)



Slänger in en lite suddig bild på MIN underbara lilla familj <3

 



» Lisa

Tack då vet ja.

Lycka till =)

2011-12-16 // 11:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback