Tomt!

God morgon på er!
Hoppas att ni har haft en bra natt med
Mycket sömn.

Idag vaknade jag upp till en totalt tyst lägenhet, då förutom sambons snarkningar. Någon fattas!
Började fundera och kom på att gossen vår inte är hemma. Inte konstigt att det är tyst och tomt, ingen gosse som ropar mamma från sängen, ingen som står och hoppar i sin säng och vill inget annat än att komma upp och leka.

som sagt, igår lämnade vi gossen hos sin mormor och morfar.
Både jag och Sebbe ska iväg till skolan nu på morgonen och i kväll blir det jobb för min del. Men en snabbis innan arbetet får jag gosa med min prins :)
Nu ska jag väcka liv i sambon och dricka upp mitt kaffe.
Hoppas att ni får en bra dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback