Dag 1, Vem är jag

Mitt namn är Erika Elisabet Åberg och jag är 21 år. Fyller 22 år i juli i år.
Jag är född och uppvuxen här i Skövde, nere i Ryd.
Där bodde jag tillsammans med min mamma Elisabet, pappa Mikael och lillasyster Carolin. Och med även våra hundar. Har haft 6 hundar än så länge.
Jag har läst på barn och fritidsprogrammet och tog studenten -09. Efter studenten så tog jag mitt pick och pack och flyttade ner till Vetlanda, där jag började pluggade till personlig/elevassistent.
Jag flyttade tillbaka till Skövde sommaren -10, när min utbildning var klar. Hem kom jag inte direkt själv. Hade en liten bebis i magen och även skaffat pojkvän på köpet.
Idag är jag sambo med min älskade Sebastian och har även en son som heter Tino.
Tino valde att komma ut till oss onsdagen den 1 december. Han är ett såkallat prematurbarn eftersom att han valde att komma ut redan i v.35.
Just nu är jag mammaledig, men redan i sommar ska jag börja jobba lite igen.

Jaa, lite kort fakta om mig :)


Jag skriver om sex, kärlek, tankar och tips. Titta in och kolla om det är nått för dig! :D

2011-02-26 // 01:33:37

svar: hej! ja för all del! ^^ nää, nu är det inte många veckor kvar! börjar känna nervositeten ^^

2011-02-26 // 13:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback