Vart tar dagarna vägen?

Dagarna har ännu en gång sprungit iväg...
Usch vart tar all tid vägen?
Man går upp tidigt och så blir det rätt sena kvällar, men varför tar man sig inte tid till att sitta framför datorn och skriva av sig lite?
Det som är så skönt.
Fast att man inte skriver om livshotande saker så känns det otroligt skönt efteråt!


Dagarna som har varit har det inte hänt så mycket.
I Torsdags (den 13/1) så var det tvättdag hela dagen. Annars en lugn dag med en massa bus med Tino.
För vår lilla familj så var det en liten speciell dag.
Tino fyllde hela 6 veckor och gör stora framsteg, medans jag och Sebbe (pappan till Tino) firade 10 månader som ett par.
Vi firade väl inte dagen på något speciellt sätt förutom med en massa mys ;)


Igår, Fredag (14/1) - Så blev det stallsiken.
För er som inte vet så är det ett ställa i utkanten av stan där det finns en massa affärer som babyproffsen, mio, rusta med mera..
Jag och Sebbe var ute efter en våg och en golvlampa till vardagsrummet.
Tyvärr fann vi bara en våg. Så nu äntligen kan vi väga oss och se om några mer gravid-kg försvinner ;) hehe
På kvällen så blev det mys ute i Ryd.
Lillan (Tinos moster) Fyllde hela 20-år.
Så det blev lite present öppning innan hon drog ut med sina vänner.
Då passade Tino på att mysa lite med mormor och morfar innan det blev hemfärd.
En helt okej fredagskväll med andra ord.
Pizza med hela familjen ;)
Lilla Tino satt och kollade på maten med stora ögon, tyvärr fick han nöja sig med min mjölk :) hehe Skämt o sido.


Idag hade jag tänkt att ta en promenad med Lilleman med det snöar så..
Att det snöar bryr jag mig inte riktigt om, men när dom inte har skottat vägarna blir det lite värre..
Man vill gärna kunna köra vagnen och inte bära den!
Hur ser vägarna/trottoarerna ut hos er alla? Är dom lika dåliga på att skotta hos er?


Måste bara tala om att morgonen kunde inte börja bättre ;)
Tino väckte mig vid 7.30- då var han allt hungrig. Sen har vi legat och myst i soffan. Han med sin napp och jag med mitt kaffe :)
Den bästa tiden på hela dagen är när man kan ligga ner och mysa med varandra.
Det är då man verkligen uppskattar tiden som mamma och är otroligt lycklig över det man har.
Alla skrik och tårar är lååångt bort :)








Tino busar med pappa :)

Bilder är tagen i onsdags, på 6 veckors dagen..
Jag är otroligt stolt över att han är så stark! :)




Maria; Jag försökte kolla in din blogg, men lyckades inte komma in :(


Ja men det förstår jag ju :)

2011-01-15 // 11:41:50

Ja visst är det som bäst på morgonen? Då kan man mysa sådär härligt med de små :) Tack för kommentaren och din son är ju föör söt! Kramis

2011-01-15 // 20:59:48

Söt son du har :)

Såg att våra söner har samma andra namn ;) hihi



hur mår ni annars då? :)

2011-01-16 // 01:48:42
» Maria

Hmm va konstigt att du inte kom in. Testa igen http://vagenmotettsyskon.bblog.se/ Där kan du följa min resa mot att bli tvåbarnsmamma i september :)

2011-01-18 // 00:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback