Hej igen...

Tänkte ta och skriva av mig lite nu när jag ändå har lite tid.
Tino bus ligger och sover och Sebbe är inne i stan för att köpa en liten present till mig :D
(blir ju tyvärr ett år äldre på tisdag)
Som sagt, jag jobbar rätt mycket nu under sommaren och den tid jag är ledig vill jag gärna bara mysa och leka med Tino :)
Hoppas att ni har förståelse för detta, att det kanske inte kommer in så många inlägg nu under ett tag.


Hur är det med Tino bus då, jodå! Han växer och står i. Han lär sig nya saker för varje dag känns det som.
I början av sommaren så lärde han sig att klappa händerna..
Så nu klappar han sina små händer för fulla muggar.
I början av sommaren så kom han även på att man kunde hasa sig fram på magen, med hjälp av ben och armar..
Så med andra ord ligger ungen aldrig still :)
BVC har även haft semesterstängt. så den 4 Augusti ska vi äntligen dit för 8 månaders koll.
Ska bli sjukt roligt eftersom att vi inte har varit där sen den 30 maj tror jag.

Nej nu så ska jag börja plocka lite, man blir snabbt rastlös när man är ledig och Tino sover!



En sovande Tino ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback