Vilket väder

Tänkte ta och slänga upp några bilder från senaste veckan, men det funkar då inte :S En bild fick jag in..
Jaja Dena buket fick jag av min älskade Sambo och min ögonsten till son på morsdag :)

Nu så ska jag i alla fall få i mig lite frukost och sen ta tag i städandet!
Usch jag är då inte sugen på att städa när det är 25 gradet ute..
Så arg man kan bli på sig själv, varför städade man inte igår så man kunde gå ut i dag?! hehe
Ångest för det :)
Lika bra att börja så man kan gå ut sen en sväng ;) Dagen är ju låång.

Ikväll så kommer Elin och Tias hit och myser med oss och i morgon blir det jobb för min del.
Ja just det, har jag nämt att jag har ett vik under sommaren?
Så underbart att få komma ut och jobba lite.
Men som sagt, börjar redan i morgon :)


Ja, det kommer jag nog :) det skadar ju inte liksom! Nu märker man knappt på Minna när hon ska bajsa, man märker det typ först när hon redan håller på, men när hon börjat med smakisar och kanske är lite fastare prövar vi nog att bajsa på toaletten ibland. Då slipper man alla bajsblöjor, Hehe

2011-06-03 // 11:51:26

200kr

kram

2011-06-03 // 16:47:32

Idag så har det varit en heldag ute typ .. Varit på stanoch kikat å handlat lite kläder till skruttan å sen varit på middag hos min syster.. hoppas ni får en underbar kväll kramis

2011-06-03 // 18:27:24

Hon kan nog göra båda tror jag :-D

Kran

2011-06-03 // 18:41:27

jag ska städa varje dag.. säger jag.. men så är det så fint väder.. det är synd, för när man väl kommer in efter en härlig dag i solen vill man inte komma in till ett ostädat hem!

2011-06-04 // 23:25:08

Så fin bukett med blommor..Ha en skön tisdag.kram

2011-06-07 // 12:56:31



Tack så jättemkt =) Yes han tyckte allt såg fint ut, dock var vätskan under mini kvar, men han mätte och det låg på 2.3. Och för att det ska vara fara för kromosmavikelser ska det ligga på 3. Men han tog blodprov för säkerhetsskull, men han sa att detta är ingen fara och blodprovet kommer inte visa nåt. Får svar på torsdag, men han sa att allt såg så fint ut och den lille var en rikigt vilding i magen :)

2011-06-07 // 22:13:02

SV: Tacktack :) Jo tiden går fort, man hade gärna velat att det sakta in lite samtidigt som man är så nyfiken på hur hon blir när hon blir större :)



Hoppas allt är bra med er!

Kram

2011-06-09 // 22:27:49

Hej! Ville bara tipsa om en fin tävling på min blogg. Du kan vinna ett helt set med smycken från Miss Dee.

http://frulundin.blogspot.com/2011/07/tavling-hos-mig-med-kanon-vinst.html

2011-07-07 // 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback