Dag 05, Kärlek

I Familjen Åberg-Larsson finns det gott om kärlek!
Självklart är min stora kärlek min älskade pojkvän/Sambo Sebastian.
Utan honom så vet jag inte riktigt hur jag hade klarat mig ;)
Jag trodde aldrig någonsin att Sebbe skulle bli min stora kärlek när vi träffades för ca: 1,5 år sen på skolan.
Och jag trodde verkligen inte att vi idag skulle stå där vi står. Att vi skulle bo tillsammans och vara föräldrar.
Vem skulle kunna tro att jag skulle möta min stora kärlek och en perfekt pappa till Tino mitt ute i skogen?!
på en folkhögskola dessutom.. Haha

Sen självklart är min andra stora kärlek min son Tino.
En liten familj med oerhört mycket kärlek.

Sen har jag en annan mega stor kärlek; Min mamma!
Oherregud, utan den människan så vet jag inte heller vad jag hade gjort.
Finns inget bättre än att ringa till henne och snacka skit, eller att åka ner till henne och gosa upp sig brevid henne i soffan och känna sig liten igen.

Min lillasyster och min pappa får också smaka av mycket av min kärlek.
Alla i hela familjen med andra ord ;)

Sen finns det kärlek till vänner också. Och på den fronten finns det ett par riktigt sköna guldklimpar, medans andra bara finns.. Hmm, dom som bara finns är dom som går runt och snackar skit m.m Har nog helt ärligt ingen kärlek till dom!

_________________________________________________________________________


Sebastian Larsson - Den stora kärleken i mitt liv.

Den person som jag skulle vilja spendera resten av mitt liv med!

Den bästa pojkvännen och självklart den bästa pappan till Tino.

Jag älskar dig otroligt mycket, Du är bland det bästa för mig Pappa bus <3



» Malin

Det känns otroligt skönt att få vara hemma och ledig nu och bara ladda för förlossningen och vad som komma skall =)

Har varit tufft för mig på jobbet dom senaste veckorna så det känns så skönt att veta att jag inte behöver kämpa mig igenom varje dag =)

2011-03-01 // 10:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback