Vår??!

Kan det hända att det äntligen börjar bli VÅR?!
Ååh så underbart i så fall. hehe


Fick sovmorgon till 8, så underbart!

När lilleman hade fått mat och jag och sebbe hade fått i oss kaffe och någon smörgås så drog vi iväg till stan i detta underbara väder.
Blev till att besöka Telia och hämta ut min mobil, men även för ett till ärende..
Hmm, undra vad detta va för något..
En hemlighet ;) haha
Nej skämt o sido.
Har äntligen sagt upp mitt abonnemang och ska beställa en ny telefon! UNDERBART.



Hela dagen gick åt att städa och sen att tvätta allt som ska med ner till Halmstad.
Fast att man bara ska va borta några dagar så måste man packa saker till Lilleman för drygt 1 vecka..

Dagen i korta drag.. Nu är tvätten färdig (eller vår tvättid går ut)

så måste springa ner och hämta all tvätt :( USCH!


Btw, kan ju även tala om att min internet stängs av i natt!
Det stängs av p.g.a att jag och sebbe ska beställa ett nytt bredband.
Och vet tyvärr inte när jag kan blogga igen, förhoppningsvis nästa vecka.
Så tro inte att jag rymmer ifrån er, I'll be back;)




du är söt <3

2011-03-06 // 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback