Avtryck...

När Tino döptes så fick han av min moster + familj denna smarta grej.
Som en trä bok, med lera till och en massa klistermärken.
Givetvis så kunde varken jag eller Sebbe hålla oss så vi satte oss direkt ner och gjorde avtryck av hans ena hand och ena fot.
Tino var 4 månader och avtrycken pratar även för det.
Gulligt tycker vi, medans andra tycker att det var bland det fulaste dom har skådat. Tyvärr så rör det oss inte i ryggen. Det är vår "trä bok" med avtryck som sitter uppe i vårt hem med vår sons avtryck..
Den här presenten går rakt in i mitt hjärta! smart och otroligt sött <3






The little man har även en egen hylla i vårt vardagsrum såhär ser den ut.
Som ni ser så har ingen av hans små tavlar några kort i sig, då jag har beslutångest..
Vet inte riktigt vilka kort jag ska sätta in :(




jag tycker trycken var charmiga =) det där med foton är dock svårt. jag har galen beslutsångest med att bestämma mig vilka bilder som ska framkallas haha..vill ju ha alla!



Tigers pappa är från iran så plutten har fått lite pigment från honom. det är jag som är blekfisen i familjen ;)

kram.

2011-05-16 // 12:58:08

Jo, det blir nog inom det närmsta året :)

2011-05-16 // 14:36:10

sv: Jo men barn som födds i vecka 35 är det tidigt för. Barn som födds i vecka 37 (som jag är i nu) räknas inte längre födas för tidigt tydligen, så skulle min komma så skulle det vara helt okej :)

Men jag ahr det tufft nu, så hoppas faktiskt att bebis inom en nära tid komma! + att man är ju sååå nyfiken på vad det är vi väntar oss..

2011-05-16 // 16:39:27

Zeth har oxå en sån träbok tycker de e jätte gulligt :D

2011-05-16 // 18:50:08

Riktigt häftigt :) Var hittar man sådan?

2011-05-17 // 14:29:31
» Sofia

En sån har vi också hemma, tänkte försöka med något avtryck inom en snar framtid ;)



Tycker Tinos avtryck blev kanon bra :)

2011-05-17 // 21:01:48

Sv: Tack så mycket :)



VIlka fina avtryck! Jag hoppas på att Nova får sånt i dop-present oxå :)

2011-05-26 // 18:12:53

Sv: Tack så mycket :)



Vilka fina avtryck! :) Jag hoppas att Nova får sånna i dop-present oxå :)

2011-05-26 // 18:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback