Besök...

Tinos mormor och moster var här under kvällen.
Tråkigt nog är Tino fortfarande gnällig och trött.
Men lite bus blev det allt :)
Nu är det dags för lite välling till lillkillen innan hans säng ropar på honom :)

Och mamma ska gosa sig ner i soffan och kolla på Criminal minds och kanske en kopp Te till det?!
Låter verkligen inte helt fel.
Sen är det sängen som gäller.

Hoppas att ni får en bra kväll alla där ute och godnatt :)



- -
En tupplur på dagen :)                    Inga ställen är omöjliga ;)             Tino och Öjje leker och busar :)


Tack vad gullig du är! :)

2011-05-05 // 22:09:13
» Katja

Så söt han är. Måste bara fråga hur och när träffades du och din sambo?

2011-05-05 // 22:20:20

SV: Verkligen otur! =(



Så himla söt han är! Så mycke hår! :)

2011-05-06 // 09:42:23

Sv: Joo jag har också druckit några timmar tidigare eller efter men aldrig samtidigt =)



Hmm nja alvedon e det enda tipset jag har =)

2011-05-06 // 15:06:20

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-20 // 03:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback