...

kommentarerna... Tänkte att jag skulle svara på dom. Men vissa bloggar går inte att komma in på :S Och kommentarerna försvinner på min blogg?! knepigt!
Lovar att jag ska svara så fort allt är okej igen.
Vet inte om det är fel på min dator eller blogg.se....


» Hanna

Det är blogg.se tror ja som strular, fick ett medelande idag när jag logga in ^^

2011-05-10 // 21:11:13
» Hanna

Det är blogg.se tror ja som strular, fick ett medelande idag när jag logga in ^^

2011-05-10 // 21:11:17

Rutiner och rutiner vet jag inte.. :/ ska försöka få honom att somna tidigare på nätterna nu. Just nu är han pigg som bare den till ca 3 med hans pappa :) Men detta ska ju kunna gå att ändras :) Får leka ruset av honom heladagen så han sover på kvällen :D



kram

2011-05-11 // 11:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback