Härliga dag :)

Ännu en gång som hanmnade bloggen utanför kartan!
Ihelgen så åkte vi ner till Halmstad för att umgås med Tinos farmor och farfar.
Vi träffade även Farbror Alex och han sambo. Pappa Sebbes gudföräldrar och även pappa Sebbes mormor.
Det goa och glada gänget med andra ord!
Stormtrivs att vara där nere och Tino gillar det också.

När vi kom ner i Lördags så var det sommarväder :)
Lilleman låg och lekte på en filt med sina leksaker medans jag försökte förbättra färgen ;)
Vi fikade och gottade oss rejält.
På kvällen så blev det en go middag och tidigt i säng. Alla var super trötta!

På söndagen så blev det en liten sovmorgon. och innan vi åkte hem så kom Sebbes mormor förbi. Vi käkade innan det var dags för oss att åka hem igen. Trist!

Nåja, tänker inte skriva om allt som har hänt.
I veckan så kom Elin och Tias förbi. Alltid lika trevligt :)
Tino sken upp som en sol när han såg dom och satt och skratta och pratade.
Det märks tydligt vilka han gillar och inte gillar!

Igår lämnade jag av Tino hos mormor, morfar och moster. Där hade de lekt och myst.
Tyvärr så va han bara där i ett par timmar innan pappa Sebbe kom hem från jobbet. (jag själv va på info möte om jobbet)

På tal om det. Nu är det inte långt kvar tills jag börjar jobba. Usch så skönt det känns!
Jobbar inte 100 %, men hamnade på 75% över sommaren.
Jag fick vara med och bestämma grad och även vilka tider som skulle passa mig bäst.
Så klaga ska jag verkligen inte göra :)


Nu så ska jag strax börja tvätta och sen blir det städning.
Usch och fy! Känner inte för det, men tyvärr så måste det ju ske...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback