Idag

Dåligt bloggande för att jag har haft böckerna framför näsan både igår och idag. Hamnade efter i helgen då jag valde att bara spendera tid med min familj och nära och kära!
Kände att jag behövde det ;)
Idag har vi varit och stor handlat. Och jag har spenderat ganska mycket tid med böckerna. En helt okej dag med andra ord.


Blir en lång kväll/natt då vi måste ha uppsikt över gossen vår ett ex antal gånger i natt.
Han gjorde ett besök med ansiktet i vårt golv tidigare idag. Han drog på sig en stor bula i pannan, blev kall svettig, hängig och även grinig.
Det gjorde ont i mamma hjärtat något otroligt. I alla fall så ska vi väcka han varje timme, ta temp och kolla pupillerna. Även hans beteende. Fick prata med både en sjuksköterska och läkare i telefonen.
Är nog ingen större fara, men sitter gärna upp längre och kollar till han några gånger extra än att stå där i
Morgon bitti med en lång haka!


Nåja, tillbaka till böckerna, underbara
Medicin grund fy så jag älskar dig! Eller INTE!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback