Söndag

Redan söndag igen, Tiden bara springer iväg!
Äntligen tagit mig tid till att spendera lite tid framför sambons dator.
Det var ett jädra bra tag sedan jag satt här, måste jag säga.
Har passat på att "stämpla" några bilder på min lilla gosse.
Då jag har hittat en bild på Tino på en annan blogg..

Mammas lilla solstråle som smaskar i sig lite fruksallad
(bilderna är tagna tidigare i veckan)


» Sofia

Mumsigt med fruktsallad och bra stämplar.

Kram på er och god natt :)

2011-11-13 // 21:44:44

Va? Har någon stulit bilder på honom?! Flera stycken? Jag blir så sjuuukt arg på sådant! Har precis varit med om det själv, men då var det någon som stal bilder på MIG. Säkert 40-50 stycken.. Jag har polisanmält och planerar att gå vidare till domstol och stämma personen om polisen inte tar tag i fallet!

2011-11-14 // 19:41:33

gullunge:)

2011-11-15 // 11:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback