God kväll

Idag blev det skolan för fulla muggar på förmiddagen. Där blev det genomgång om medicinsk grundkurs och även ett möte med etik läraren. Härligt att kunna dra igång med ännu 2 kurser, känns dock helt omöjligt att fixa allt tills v.3, men jag ska då fan klara det!!

På eftermiddagen så kom lillan hit, blev till att baka för att sedan fika när mamma kom hit vid 18-tiden :) mumsigt
Testade på att baka något nytt idag och blev helnöjd.
Nu har jag avverkat några timmar plugg, känna skönt att det går framåt och åt rätt håll i alla fall ;)
Ska strax dejta min älskade kudde och hoppas på att få sova en hel och lång natt!

Sov gott :)



» Sofia

Vi ska banne mig fixa detta!

2011-10-06 // 08:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback