En dag med moster..

Idag så åkte jag och Tino in till stan där vi mötte upp moster Carolin (Lillan).
Det blev fika och vi passade även på att kika runt i affärerna.
Eftersom att vädret va på topp idag så tog vi även en promenad bort till maxi, Elins esplanad.
Där kikade vi i ännu mer affärer och strosa omkring.
Vi bestämde oss sen för att gå till baka in till stan för att ta bussen hem.
Helt enkelt en härlig dag ute i det underbara vädret :)
Tino är på bättrings vägen, men fortfarande lite hosta och snuva.

Vad har hänt mer i veckan då..
I onsdags så va jag, Lillan och Malin iväg på bil bingo.
Tyvärr ingen vinst denna gång heller.
Men de personer som satt i bilen ett snäpp ifrån oss skrattade sig nog otroligt glada när de drog hem ca: 18-19 tusen!!
Hur i helvete kan man ha en sån tur??

Och på tal om tur... Någon som har läst om den norske 20-åringen som drog hem 109 miljoner kroner på nätet? som sagt, helt galet att folk kan ha en sån tur!
tänk om jag hade kunnat vinna 109 miljoner..
Hmm, undra vad jag hade gjort då!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback