Godmorgon!

Eller god förmiddag kanske man kallar det ;)
Idag började vår dag strax efter 9.
Tino har vart gnällig ända sen han kom upp, och jag tror att det kan vara mer tänder på G..
Hur reagerade era barn när tänderna va/är på G?

Just nu sitter lilleman på golvet och leker med sina leksaker för fulla muggar. Jag sitter här och dricker en underbar god kopp kaffe :) Mumma..
Idag är det städ dag hemma hos oss.
Passar super bra att vi valde en trist dag som denna då regnet hänger i luften och det är kallt.
9 grader står vår temp på.. Usch och fy.
Kollar även genom bilderna från helgen.
Hittade ett par som jag tänkte bjuda på
Titta mamma vad jag kan :)
Pappa Sebbe och Tino gungar
Coolingen då :)
Gillar att åka bil
Tino och Öjje har Lördagsmys i mormor och morfars soffa :)


Så söt han är. Gillar bilden då han sitter i bilstolen :)

2011-09-18 // 17:54:36

Åh så kul att vara iväg till lekparken! Skoj, skoj!

2011-09-19 // 14:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback