Storm..

Vilket väder! Vilken storm..
Idag hade jag tänkt att vi skulle gå ut och leka, men skippade den idén ganska snabbt när jag kikade ut genom fönstret i morse när jag vaknade.
Har helt enkelt blivit en inne dag med en massa lek och skoj i stället.
Passade även på att tvätta lite ;)
I veckan har vi även haft en gnällig liten bebis här hemma.
Och såg genast va det var när jag borstade hans tand på morgonen.
Tand nummer 2 har äntligen kommit upp!
I drygt 1 månad så har man kunnat se topparna på ca 4 tänder (den 5:e är uppe)
Dom finns, dom syns, dom känns... Men är otroligt sega på att komma upp helt! hehe
När började ni borsta era barns tänder?
Direkt när den första kom upp, eller väntade ni?


Idag firade även jag och min sambo 1,5 år tillsammans.
Känns sjukt att vi har varit tillsammans så pass kort tid men ändå varit med om jobbiga, underbara och lyckliga perioder. Detta firade vi genom att jag fick frukost på sängen i morse och även med ett par ringar på våra fingrar.
Yepp, ni läste helt korrekt..
Vi har alltså äntligen förlovat oss <3




Jag och Lillan (Tinos moster) besökte gekås för några dagar sedan, och jag tänkte slänga upp några bilder på en del kläder som lilleman fick..
Kommer i nästa inlägg ;)
Får även passa på att hälsa alla nya läsare välkomna!
Hoppas att ni gillar det ni läser och se :)


ÅÅHHH grattis till förlovningen

2011-09-26 // 20:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback