Äntligen fredag

Som jag har längtar efter denna dag!
Idag är starten på min första lediga helg på länge. Den ska naturligtvis avnjutas som bara den med mina älskade pojkar!
Men innan det är dags för ledighet så ska jag iväg till skolan för att ha dagens enda lektion från 8-11.30


Ang mina kommentarer, nu äntligen kan jag gå in och läsa dom. Har haft otroligt mycket strul med detta, då denna ko kommer upp varje gång Jag försöker gå in på mina kommentarer.



» G.O.S

älskar fredagar jag med..
På söndag är det ju massa som händer uppe på billingehus med gratis golfin och tror t.o.m gratis inträde till utomhusbassängen men massa aktiviteter.

Ha en UNDERBAR helg nu

2012-08-17 // 09:41:56

Gilla min sida på Facebook så blir de lättare att följa min blogg:)

http://www.facebook.com/pages/Lebanezza/103148899777281

2012-08-17 // 16:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback