Måndag = skola och Mvc

Gossen bjöd mamma och pappa på en härlig sovmorgon i morse! Så skönt, fick för en gång skull vakna till klockan som ringde runt 7.

Åkte bort till skolan för att ha psykiatri från 11.40-15.00. Kan inte direkt påstå att jag lärde mig mer efter lektionen idag heller.. Tråkigt när man har en lärare som kommer av sig och använder ord som eehm flitigt, står och tittar ut genom fönstret och framför allt, skriver som en 3 åring! Usch så elak jag är just nu, men jag är ärlig!

Efter skolan blev det mvc! fick veta att min Bm ska byta till en annan kommun! Så tråkigt då jag även gick hos henne med Tino. Och vi har verkligen kommit varandra nära. Jag som ville att hon skulle få följa oss även denna gången.

Vi fick lyssna på minis hjärtslag som låg på 140 och jag hade ett sf-mått på 23 cm :) ååh kan lova att det kom en liten tår, en tår av lycka och kärlek!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback