Vagn hit och vagn dit!

Men nu tror jag allt att vi har hittat en bra vagn!
Den såg nästan lite för bra ut där i affären.

Någon som har erfarenhet av denna vagn? Babytravel Dublin!



» JW

Älskar den!! Bästa vagn jag haft :)Dock har jag 2009 år modell, skulle mer gärna vilja ha den nya för den ännu bättre och mer utvecklad. Sån på bilden fast lila vill jag ha ;)

Svar: Den kändes och såg nästan lite för bra ut ;)Tror minsann att det blir denna vagn och rean på den passar oss perfekt just nu :) hehe
Erika - Mamma till Tino ♥

2012-08-18 // 10:27:22

Vad kul att ni hittade en vagn ni gillade, det är verkligen en djungel av vagnar... :) önskar er en mysig lördag

2012-08-18 // 13:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback