God förmiddag

Oj! Har totalt glömt av att skriva något, en vecka fylld med stress, läkarbesök, examen, förskola, Bvc besök, familjerätten, bb-kort med mera! Ja ni förstår, har verkligen haft full rulle hela veckan!
Vår vecka i korthet, examen är nu tagen och jag kan äntligen ge mig själv titeln undersköterska!!
Trodde några gånger under sista terminen att torsdagen/examensdagen aldrig skulle falla in för min del. Att vara höggravid under praktiken, hinna föda innan skolan avslutas samt ha en liten gosse hemma som också vill leka med mamma.. Ja det var otroligt tufft vissa dagar, men jag är mer än nöjd att jag klarade av det! Och mina betyg kan jag absolut inte klaga på! Fick bättre betyg än vad jag någonsin kunde föreställa mig! Så att plugga med barn fungera verkligen om man verkligen vill, och aldrig ger upp!
Bvc besöket med sessan gick super bra! Ingen liten tjej vi har längre, utan hon har nu passerat sin födelsevikt! Vågen stannande på 3615, och hela familjen samt Bvc sköterskan stod och jublade ;)


Hela familjen sitter för tillfället i bilen på väg neråt i landet. Julafton ska spenderas hos svärföräldrarna!
Vädret ville inte vara med oss idag, så med några minus grader, snö som näst in till vräker ner så försöker vi sakta och försiktigt ta oss fram..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback