Måndag förmiddag

Äntligen är kalas helgen över!
När jag vaknade upp i morse kände jag att en stor sten hade släppt och äntligen kunde den riktiga vardagen starta.
Ja, är man envis och inte riktigt kan med att ställa in kalasen för gossens skull så är man.

En stolt storebror blev lämnad på förskolan i morse så att vi kunde sätta oss ner och planera in allt som står på schemat för de kommande veckorna.
Tror minsann att gossen njöt för fulla muggar, nu när det äntligen finns barn att leka med. Jovisst ja, att förstå att lillasyster inte än är så intresserad av att leka med alla bilarna och lego är lite halv svårt ;)

Bildbomb och en förlossningsberättelse kommer förhoppningsvis upp idag.

Strax ska jag ta tag i alla samtal och papper som måste fixas, men först ska jag gosa ner mig i soffan med en sovandes Alissia :)



Grattis igen ! Jag skulle gärna vilja komma och hälsa på er =) Men det får vi ta när ni orkar ! Kram på er allihopa !

2012-12-03 // 13:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback