Saknar magen

Jovisst saknar jag den!
Vad ska man nu skylla på under de lata stunderna?
När man var gravid speciellt i slutet så gjorde min sambo allt jag bad om, nu vill han införa ett annat system där jag ska få utföra alla ärenden...
Det vill säga springa ner till Ica, springa i trappen med tvätten.. Ja listan kan minsann bli låååång! Haha

Bild på magen en vecka efter förlossningen och en sista Magbilden, tagen v.39+0! 3 dagar innan sessan valde att komma :)



Så smal du är gumman, hur bär du dej åt eller..

Svar: hehe tack! Oj, ingen aning. Jag börjar själv funderar på vart all chocklad försvinner som jag vräker i mig varje kväll ;) hehe
Erika - Mamma till Tino & Alissia ♥

2012-12-13 // 10:46:32

Haha vet vad du menar, senast i dag tyckte jag att sambon kunde ta ner en sak till mig. Men fick till svar att jag kunde ju ta en stol. För nu är jag ju inte gravid längre. Så nu vet jag inte vad man ska säga för att slippa en del :-P

Gick din förlossning bra då?

2012-12-16 // 19:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback