Hej på er

Tino kan gå!!
Javisst, äntligen har min lilla gosse "vågat" släppa alla stöd som finns runt omkring i vår lägenhet.
Nu vågar han minsann ta fler än 4 steg på egen hand.
visst är det inte alltid stabilt, men nu är det verkligen på gång.
Det började redan första dagen på förskolan.
Tino såg att alla andra barnen kan springa och gå omkring som de vill och var då inte sen med att träna här hemma och även på förskolan!
En stor guld stjärna till min älskade gossen som vågar!
Nåja, vad har hänt sedan sist tro..
Inte alls för mycket.
Mina praktik veckor har sprungit iväg och jag är inne på min sista vecka.
Trivs riktigt bra där borta, och det känns tråkigt att det snart är slut.
Gossen har även hunnit spendera lördag-söndag i ryd hos mommo, moffa och självklart moster.
Kan lova att han var trött och otroligt nöjd när han kom hem.
Finns väll inget bättre när man får en liten "mini semester" ifrån sin mamma och pappa, fast att man bara är 1 år :) Ingen som tjötar att man måste äta grönsaker, ingen som tjötar att man behöver sova med mera.
Idag var det givetvis praktik mellan 7-16, vilket det även kommer bli hela vecka.
På eftermiddagen blev det lite slö-tid framför tv med lite kaffe innan jag tog tag i en av mina inlämningar som skulle vara inne idag.
Så strax kan jag allt gå och lägga mig med gott samvete!


Hej. vilken bra blogg du har.

tänkte fråga dej en grej om din son. han är for tidigt född va? har ni märkt något av dt? elle utvecklas han som han ska? tycker ni att han ä sen i sin utveckling? ä han fortfarande liten i cm och kg?



tack

2012-02-12 // 20:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback