.

Hade tänkt att skriva några rader...
Men vet varken vart jag ska börja eller sluta.
Hade skrivit ett långt inlägg, men självklart så klickade jag fel och allt försvann!
Bloggen har tyvärr hamnat lite i bakgrunden under en lite kortare period nu.
Men kan lova att det kommer bli ändrig på detta!
Praktiken och gossen min ligger i centrum just nu, praktik mellan 7-16 varje dag och kvällar på helgerna.
Efter praktiken så passar jag givetvis på att leka med gossen min.
Jag och Sebbe har även fått ta några snabba men väl genom tänkta beslut, som skulle komma påverka vår framtid.
Nåja, ville väl bara tala om att vi lever och mår bra efter omständigheterna och att det ska bli en ändrig på det dåliga skrivandet!
Hoppas att ni alla har haft en super bra dag!


» Elin

Fin blogg :)

2012-01-20 // 00:05:43
» Elin

Sv: Tack så jätte mkt :)

Ja en så länge så har fredagen varit jätte bra, hur har din fredag varit en så länge då? :)

Kram

2012-01-20 // 11:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback