Ett måste...

Sitter och spanar in lite grejer på Hm (Till sommaren då!)
Lite farligt att sitta och titta igenom alla kläder!
Har brist på sömn, då John blund valde att inte finna min adress i sin bok. För han måste väl ändå använda sig ut av en adressbok?!
Nåväl, hittade dessa två huvudbonader som jag bara måste inhandla till gossen!


» A

dessa va verkligen söta! Tino skulle passa super bra i dessa =) KRAMAR

2012-01-22 // 00:36:56

Åååå den där kepsen var ju helt underbar!!! :)



Sv: Jodå allt är kanon och lille Jonathan mår alldeles ypperligt numera :) Allt bra med dig?

Kram

2012-01-22 // 02:42:46

Tack så mycket!

Jag har bf på onsdag så det är inte långt kvar nu :D



Kram

2012-01-22 // 10:14:37

Så söta!



Sv:

Tack för ditt grattis. Jag mår bra bortsett från tröttheten.

2012-01-22 // 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback