Godmorgon

Denna vecka sjunger på sin sista refräng. Och även så juli månad är inne på de sista. Tiden bara springer iväg! Sitter på bussen till jobbet, snäll som jag är hoppade jag in extra idag :) Igår blev det en innedag. Blåst, hagel, regn och åska är ingen hit att vara ute och leka i. Men ett besök på maxi för storhandling lyckades vi träffa in bra mellan skurarna, tyvärr gjorde så Skövdes halva befolkning kändes det som!! Magen växer och står i, så mini verkar trivas bra! Dock känner jag mig bara varmare och varmare för varje dag!



Vilken fin mage!
Hoppas du får en fin dag.

2012-07-29 // 09:23:36

DAGENS BLOGG, var gärna med och få länkning till mina 100+ och stigande läsare!

Hoppas du får en härlig dag :)

Vill även tipsa dig om en helt grym klädbutik på nätet www.locolife.se Du får även 10% Rabatt på VARJE vara om anger rabattkod ENMAMMASLIV

2012-07-30 // 12:08:08

Hejsan!
Kikar in för att tipsa dig om sidan www.quizle.se där man varje vecka (söndagar) svarar på 5 frågor, antingen i sin egen blogg eller direkt under kommentarerna.

Frågorna är varierade och besökarna lär känna dig lite bättre.

Sidan är en omstart efter "Snacket, eller Tjej- och killsnack" som var populärt tidigare.

Skojigare ju fler vi är! Välkommen du också! :)

Mvh Saija

Svar: Åh så roligt! detta får jag minsann spana in :)
Hoppas att du har en bra dag!
Erika - Mamma till Tino ♥

2012-07-30 // 14:05:27
» G.O.S

bebismagen nr två kommer snabbt ju, fin kula du har nu redan

Svar: Javisst gör den det! Tack :)
Erika - Mamma till Tino ♥

2012-07-30 // 22:35:58

Vilken underbar mage! :D Så fin!

Sv: Vi är 8 syskon och 3 av dom har barn :) Varav jag är en. Har du också en stor familj?
Kram

2012-08-01 // 21:44:15

jag har nog inte svarat sen sist kände jag nu när jag var härinne;) jo, vår lilla två dyker upp i början av februari- 6 som de e nu men de ändras ju alltid på ul och de e typ 4 veckor kvar tills dess(e i v.14 fram tills onsdag) har mått piss men börjar bli bättre=)

fiin liten mage du har=)) hur e läget med dig då? va de beräknat i dec ?

2012-08-06 // 22:11:28

försöker kommentera igen- har försökt ngra gånger men de ha inte gått;(

de e beräknat 6 dec men de brukar ju alltid ändras på ul- de e typ 3½ vecka tills dess- sååå länge;)
ha mått kasst men de börja bli bättre;)

hur e de me dig och fiina magen?

2012-08-08 // 20:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback