Trött?

Det är nog bara förnamnet tyvärr!
Natten har varit hemskt. Tino hade någon släng av "gråt-sjukan" si så där var 3:e timme..
Men sen när jag gick upp (4.30) då kunde han minsann somna om en liten stund.
- Varför ge mamma en god nattsömn? Det har hon ju fått igenomsnitt 28 dagar i månaden sedan jag slutade äta nattamat!
Skönt att jag gjorde mitt sista pass för denna vecka och är lång ledig fram tills Tisdag. 
Så nu hoppas vi på sol, värme och sovmorgon? Ja, det hade inte varit fel.
 
Nåja, gårdagen och dagens arbete gick toppen. Vid min sida fanns två av mina favvo brudar som gjorde allt genast lite lättare för mig.
Eftersom att vädret har varit toppen så passade jag på att njuta i solen under min rast.
Dock märks detta inte alls av, då armar & ansikte fick lite färg medans benen är  lika bleka som en isbjörn!!! Haha
 
Även gossen lille har varit ute och fått både färg, skrapsår, rivmärken och blåmärken!
Märks med andra ord att sommaren äntligen är här!
Förhoppningsvis är den här för att stanna :)
Blev en lång dag för han på förskolan från 7.45- 15.30. Men det klarade han galant :) 
Kan lova att vi hade en extremt trött lite kille som ville få välling redan vid 18-tiden.
 
ska strax ta och krypa ner i sängen i hopp om en fridfull lugn natt
 


» Hanna

Hoppas du får en härlig långledighet med mycket sol och värme. :-)

2012-07-05 // 21:17:32
» Nina

sv: roligt att du är med! resultatet kommer imorgon :)

2012-07-05 // 21:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback