Världens bästa lillasyster!

Jaa, som rubriken låter så kan jag garantera er alla att min lillasyster hon är den bästa som finns!
Hon ställer alltid upp oavsett vad.
Hon är mer än min lillasyster, lillan är min bästa vän och min (lite) bättre hälft.
 
Gossen gjorde sin sista förskoledag idag och har med andra ord sommarlov, meningen var att Tino och Sebbe skulle vara hemma under dessa 4 veckor medans jag jobbar.
Men problem uppkom då sebbe måste vistas i en skolbänk 4 dagar i veckan nu under sommaren.
Detta besked kom som ett slag mot ansiktet i slutet av förra veckan.
Detta resulterade i att vi inte hade någonstans att förvara vår dyrbaraste skatt!!
Som en blänkande, skinande diamant kom min älskade lillasyster till räddning!
Har ända sedan den dagen hon föddes funderat på vad jag ska ta mig till utan henne, och varje gång har jag kommit fram till samma svar. Jag kan inte klara mig utan henne!
Lillan betyder så otroligt mycket för mig och jag är så otroligt tacksam för allt hon gör!
Tyvärr är jag nog dålig på att verkligen visa hur mycket jag uppskattar henne.
 
Lillan,
DU är mer än guld värd och jag är lycklig över att mina barn
kommer få världens bästa super moster ♥
 
 


Tjolahopp!
Tänkte ta och tipsa om 2 tävlingar jag har just nu, kanske passar någon dig? & i båda behöver du bara skriva "jag är med" ;)

Veckans blogg - Drar 3 vinnare genom slumpen som även får stå i min meny en vecka -> http://linnhahne.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment

Vinn avancerad bloggdesign - Du har chansen att vinna en avancerad bloggdesign gjord av tjejen som gjorde min, hon är grym! -> http://linnhahne.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-bloggdesign.html#comment

För övrigt hoppas jag du har en underbar helg!
Kram♡

2012-07-07 // 12:57:08

=)

Svar: :)
Erika - Mamma till Tino ♥

2012-07-08 // 13:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback