Vattenlek

Sambon kom på den briljanta idéen att fylla baljan med vatten och placera den i vardagsrummet! Tacka gudarna för att han även kom på att lägga handdukar under. Kan lova att gossen var mycket fundersam till detta! Men kul hade vi alla tre :)



Svar;
Haha..ja det håller jag med dig om :)

Hoppas att ni också har haft en bra dag som vi!
Kram!

Svar: Hur har ni det? haft en bra helg?Kram
Erika - Mamma till Tino ♥

2012-07-24 // 19:13:58

Sv: Tack fina du :) Hoppas allt är bra med er! Kram

2012-07-24 // 21:58:35

Vad roligt :D Hoppas det inte blev allt för mycket vatten på golvet ;) Handdukar hjälper bara en del när barnen leker. hehe
Hur är det med er då?
Kram

2012-07-24 // 23:41:45

Gud, jag har försökt kommentera här mer än en gång och varje gång blir det krångel! Om det är så att du redan fått kommentar från mig så kan du ju bortse från denna =)

Det har jag försökt säga är:
Vad roligt det var med en vattenbalja mitt i vardagsrummet!!

Och svar: tack vi är nog friska nu, äntligen! =) Och klart du ska härma det med bilden, ska lägga till dig på bloglovin så jag inte missar det för nu blev jag nyfiken på hur ditt inlägg kommer bli i så fall =)

2012-07-26 // 14:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback