Bilder

Dålig med inlägg..
Jaa, för att denna lilla Ko som fortfarande springer omkring här på blogg.se INTE vill lämna mig i fred i dag heller!
Han är över allt, vart jag än trycker på denna sida.
Har denna söta ko kanske besökt er också?
 
 
Ska göra ett nytt försök i hopp om att bilderna denna gång faktiskt kommer upp!
Bilderna är från Midsommar och från igår.
De sista tre bilderna är i från igår när vi åt pasta och köttfärssås. 
Lillanman fick plasera sin lilla rumpa på vår diskbänk för att trätta händerna och då passade han även på att leka lite med mammas ny diskade disk! :)
      
 
 
 
 


svar: det är väldigt störande när sånt händer, jag är en sån person som tappar lusten till att blogga när man inte kommer in efter ett tag, vad mysigt det lät :) jag jobbar hela dagarna så det blir inte så mycket under veckan än det :) varma kramar!

2012-06-25 // 23:52:00

Ser ut som ni med haft det toppen.
Har ni med en liten disknisse hos er? :) Så söt så!

Kramkram!

2012-06-26 // 22:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback