Blogg appen..

Någon annan som har fått den nya blogg.se som har fått problem med appen? Kan inte ens logga in på den fast att jag har tagit bort den och laddat hem den igen ett par gånger...

Kan även tillägga att den har varit fel fri under en längre period :)


Sv; Jag har faktiskt ingen aning :/

2012-06-14 // 12:04:37

Ja, jag ansökte om den. Eller klickade i att jag var intresserad att prova den nya iaf. :)
Då är det nog så att alla har fått den nya bloggen då. :/ Gillade den gamla bättre, men kanske hinner ändra mig. :)
Har tänkt att läsa vidare sen, vill bli behandlingsassistent, polis eller kriminalvårdare. :) Så får se vad det blir!
I helgen har jag ingen aning om vad som händer, hoppas min man är hemma och inte ska jobba. Han har jobbat i 11 dagar i rad nu :/ Lite tråkigt. Hoppas också på fint väder här :)

2012-06-14 // 12:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback