Fredag

Tino klarade 2 veckor (3/7) på förskolan denna gång innan snuvan kom tillbaka!
Regnet faller ner utanför fönstret! Mysigt
Vi trotsade regnet och drog oss iväg och handlade lite till lägenheten.
Nu ligger mina pojkar i soffan och myser och jag ska ta tag i både disken och städningen innan det är dags för lite matlagning!


Sv. Ja det förstår jag! :) Jodå det rullar på, haha! Skönt med sommar snart.. ;)

Har ju ett litet "erbjudande" nu, du får en design+domän i ett år för bara 350 kr, alltså betalar du bara en gång! :)



Detsamma! Kram.

2012-06-01 // 13:22:26

Näe, han har "matstrejkat" sen han var 7 månader drygt :/ Vi lägger fram mat åt han som han kan plocka men det är inte mkt som åker in alls :/ lite får han ju i sig å det går ju bättre å bättre nu men hoppas d går riktigt bra snart iaf :)

Jobbigt när dom har snuva :/

Idag blir det nog inte mycket som händer, har städat lite här hemma och fixat, tvättat lite å sånt :) Just nu sover Noah så jag slappar bara :)

Kram

2012-06-01 // 13:49:05

Haha, bra att ni trotsade regnet! :)



Härlig blogg föresten också! :)

2012-06-01 // 15:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback