God förmiddag

Tino blev hemma ifrån förskolan även idag!
Ville inte skicka i väg han innan han har kommit igång med maten.
Låter garanterat värre än vad det är.

.
Nåja, Kan lova att jag fick en chock när jag loggade in här för en stund sen!
NY BLOGG.se. Oherregud, här länge läst om denna nya på andra bloggar och alltid tänkt;
Gud så skönt att jag slipper! Men Tji fick jag.
Nu sitter jag här med nya blogg...
Lär ta ett tag innan man lär sig har jag förstått (eller?)..
Så får sätta mig och kolla igenom allt sen, hittar näst in till inget just nu.

Nu ska vi till dra oss bort för att jag ska kunna lämna prover med mera innan läkarbesöket som är på måndag. Hoppas verkligen att Åsa (hon som ska ta proverna) är där i dag.


Hej.
Känsligheten kan sitta kvar ett tag men nu börja den ge med sig men för att den va känslig va nog för att hon hade åkt på nån magsjuka.
för nu har snart hela familjen haft de.
och förra gången vi låg inne fick vi också magsjuka med oss hem suck.

va skönt att han börja bli frisk igen de tar ju så mycke på de små att vara sjuka och på oss med för den delen:)
hoppas ni få en kanon helg :)

2012-06-15 // 12:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback