Kunde ni?

Det kunde minsann inte vi!
Vår middag bestod av färsk potatis, köttbullar, kokta morötter, gräslök och självklart en massa grädde!
Jag njöt för fulla muggar då jag har längtat efter denna dag (middag) sen förra året.
Men den som åt mest var nog ändå Tino! Tror att det var han som åt för två.
 
Tino var tröttare än tröttast så blev en tidig kväll för hans del.
Han kom även hem med sina första små söta skapsår på båda knäna idag.
Skrapsår på de små hör väl ändå till nu under sommaren :)


svar: hihi ja, nu har jag lärt mig lite iallafall ;) och roligt är det :) hihi ja jag vågade, har ju redan betalat för 1 år och är även pro medlem på blogg.se okså :) känns roligare då :) man måste våga ju :D nja, blir väl det gamla vanliga som så många andra år på midsommar, lungt! :D ni själva då? vad ska ni hitta på? :) kram! :)

2012-06-22 // 02:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback